zondag 20 oktober 2013

Als het stil is

Als het stil is...

... Heeft je peuter de muren versierd met stift.
... Heeft je peuter de inhoud van zijn luier in bad uitgesmeerd.
... Heeft je baby plots zwarte stiftstrepen op zijn gezicht.
... Is de pot choco leeg en is je peuter bruin.
... Heb je geen zinkzalf meer, maar wel een wit salon.
... Zijn alle pakjes babydoekjes leeg.
... Heeft je kind waspoeder gegeten.
... Staat je peuter plots op tafel.
... Heeft je peuter de knopjes van de wasmachine gevonden.
... Zijn plots al je kasten leeg en ligt de inhoud er in een hoopje voor.
... Zit je peuter in het hondenhok.
... Eet je peuter de kattenbrokjes op.
... Heeft je kleuter de haren van je peuter geknipt.
... Heeft je peuter de poef vernield en liggen er overal kleine vullingbolletjes op de vloer.
... Is het behang van de muren afgetrokken.
... Liggen er plots kapotte eieren op de vloer. "Eitje bakken!"
... Liggen er boterhammen in de Playstation


Wat spoken jullie baby's, peuters en kleuters uit? Of wat hebben jullie zelf uitgespookt als kleintje?

2 opmerkingen:

  1. Jocelyn had der handen even in haar potje met plas gedaan. Terwijl mama aan het koken was. Dat van die luier doekjes komt me ook bekend voor. Ik heb zelf een keer kappertje gespeeld. En de haren van mijn vriendin uit het raam gegooid (wist ik toch dat ik iets verkeerds gedaan had?) Vriendin kreeg toen een korte coupe bij de echte kapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vroeger mijn en mijn broer zijn haar geknipt :)

    En mijn lieve dochter heeft genoten van een heerlijke pot choco, tot tussen haar tenen toe...

    BeantwoordenVerwijderen